راهنمای نهایی طراحی وب سایت حرفه ای - طراحی سایت چیست

Wiki Article

اگر به پورتال بانکی هم احتیاج دارید به نکته زیر توجه کنید :

داشتن یک وب سایت دیگر کافی نیست! رقابت در فضای آنلاین شدید است، بنابراین تنها راه برجسته شدن، داشتن سایتی است که توجه را به خود جلب کند و تجربه کاربری بصری را برای بازدیدکنندگان فراهم کند.

آیا پس از راه اندازی سایت، پشتیبانی و نگهداری طولانی مدت ارائه می دهید؟

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

با توجه به نیاز بسیار بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی وب سایت زیادی مشغول به کار هستند .

اصلی‌ترین دلیل اینه که زیرساخت فنی که ویترین از اون‌ها استفاده می‌کنه هزینه‌های ماهانه داره. شما از هر طریقی که سایت طراحی کنید، چه خودتون کدنویسی کنید چه شرکت دیگه‌ای این کار رو انجام بده، باید هزینه‌های هاست و سرور و دامنه رو به‌صورت ماهانه بپردازید. ویترین هم از این هزینه‌ها استثنا نیست.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

تفاوت بین ساختن یک وب سایت با استفاده سایت سازهای رایگان و یک وب سایت حرفه ای که به صورت اختصاصی طراحی شده است، یک مزیت رقابتی است که می توانید از آن استفاده کنید. برای اینکه یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید، باید یک وب سایت معتبر و بسیار جذاب تر از وب سایت آنها راه اندازی کنید.

به این دلیل که زیرساخت فنی ویترین از قبل آماده شده و اکثر کارهای سایت رو خودتون انجام می‌دید، هزینه طراحی سایت با ویترین هم خیلی کمتر از کدنویسی اختصاصی تموم می‌شه.

هسته سایت ساز استفاده شده وردپرس است اما با تغییراتی در قالب ها و افزونه های حرفه ای ، وبسایت آماده تبدیل به یک بازاریاب حرفه ای در فضای کسب و کار دیجیتال می شود.

نمونه پروژه طراحی سایت شرکت بازرگانی شایان سالار اروند

تا نظرات و خواسته‌های مشتری بصورت کامل در نظر گرفته شده و پیاده سازی شود. همچنین در طی مدت پشتیبانی یکساله، مشتری این حق را دارد تا سه مرتبه درخواست تغییر دیزاین و گرافیک وب سایت را نماید و تیم طراحی سایت رویا وردپرس موظف به انجام آن است.

طراحی سایت با قیمت ارزان فقط با سایت ساز هایی مانند وردپرس و جومولا ممکن است. اما چرا وردپرس؟ ساخت سایت ارزان وردپرسی امکانات حرفه ای در اختیار کاربر می گذارد تا در صورت نیاز در مواقع و مراحل به روزرسانی به پلان حرفه ای از آن ها استفاده کند.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات
چه زمانی به خدمات بهترین شرکت طراحی وب سایت نیاز دارید؟

مثلا دپارتمان محصولات پستی، پشتیبانی، مالی، مدیریت و ترکیب‌ها دلخواه شما) بایگانی شدن تمامی تیکت‌ها بین کاربر و مدیر سایت امکان دسترسی کاربران به بخش تیکت‌ها در پنل کاربری خود امکان ساخت‌ انواع فرم‌ها در قسمت‌های مختلف سایت

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

ویترین فقط در قبال ارزشی که برای صاحبان کسب‌وکار خلق می‌کند هزینه طراحی سایت دریافت می‌کند.

اصلی‌ترین دلیل اینه که زیرساخت فنی که ویترین از ادامه مطلب اون‌ها استفاده می‌کنه هزینه‌های ماهانه داره. شما از هر طریقی که سایت طراحی کنید، چه خودتون کدنویسی کنید چه شرکت دیگه‌ای این کار رو انجام بده، باید هزینه‌های هاست و سرور و دامنه رو به‌صورت ماهانه بپردازید. ویترین هم از این هزینه‌ها استثنا نیست.

به غیر از طراحی وب سایت، مسئولیت های دیگری نیز وجود دارد که بسیاری از شرکت های حرفه ای طراحی سایت انجام می دهند.

مهم است که در این مسیر از تیم طراحی سایت خود، سیگنال‌های مثبت دریافت کنید و آسوده خاطر باشید.

از آنجایی که جامعه طراحان سایت در ایران بسیار گسترده است به تبع قیمت طراحی وب سایت در ایران نیز بسیار متنوع است. با یک جستجو ساده متوجه خواهید شد که برای یک طراحی سایت ساده از چند صد هزار تومان تا چند ده میلیون تومان دستمزد دریافت می‌کنند؛ اما واقعا این حجم این سایت اختلاف قیمت به چه دلیل است؟

هزینه ساخت ساخت فروشگاهی حرفه ای به همراه صفحه وبلاگ شرکت و جدا کردن صفحات فروشگاه و شرکت.

گرافیک حرفه‌ای براساس تازه‌ترین اصول و مفاهیم بصری برای حداکثر رضایت کاربری.

قطعا می‌دانید که شعار “سایت رایگان” دروغی بیش نیست! به سایت منبع هر حال راه‌اندازی یک سایت مراحلی دارد که هرکدام هزینه مربوط به خود را دارند؛ به این ترتیب دریافت هزینه خیلی پایین و ادعای طراحی رایگان تنها ۲ معنا دارد:

پشتیبانی اینجا طراحی سایت یک عامل مهم برای قدرتمند بودن شرکت طراحی سایت است. این مورد بسیار خطرناک را جدی بگیرید .

ما در ویترین تجربه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای بیش از ۶۰۰ رستوران، فست فود و کافی شاپ مختلف رو داریم و بر اساس این تجربه می‌دونیم که برای موفقیت این کسب‌وکارها در اینترنت، امکانات خاصی باید در طراحی سایت اون‌ها رعایت بشه. تفاوت اصلی رستوران‌ها با کسب وکارهای دیگه این سه مورده: ۱.

اخبار رسمی - اخبار تایید شده شرکت‌ها، سازمان‌ها و روابط عمومی‌ها منوی اصلی

Report this wiki page